قطعات هیوندای for Dummies

Wiki Article

از جمله توجه به رنگ بسته بندی، کیفیت بسته بندی، نوع جوشکاری قطعه، نوع نوشته‌های روی قطعات لوازم یدکی و لیست کشورهای سازنده لوازم خودرو.

۷۷,۰۰۰ تومان افزودن به سبد خرید بارگذاری محصولات بیشتر طراحی کشویی بارگذاری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استفاده از قطعات تقلبی گارانتی خودرو شما را باطل می کند.

این فروشگاه تمام قطعات یدکی هیوندای را با کد اختصاصی به فروش می‌رساند.

اگر شما هم مالک و یا تعمیرکار یکی از خودروهای هیوندای هستید، شاید ما بتوانیم در خدمتتان باشیم. ما عموما لوازم یدکی کاربردی خودروهای زیر را موجود داریم:

همانطورکه گفتیم بهترین و سریع‌ترین روش برای خرید قطعات یدکی هیوندای خرید آن از یک نمایندگی معتبر است. اغلب افراد تمایل به خرید قطعات جنیون از نمایندگی‌های معتبر را دارند یا حداقل دوست دارند فروشگاهی را بیابند که بتوانند با خیال راحت را از جنیون بودن قطعات، از آن خرید کنند. اما یافتن چنین فروشگاهی اغلب دشوار است.

از نشانه‌های خرابی میل لنگ در خودرو هیوندا صدای تق تق شدید موتور اتومبیل هنگام گاز دادن است، که بین تعمیرکاران از اصطلاح یاتاقان زدن استفاده می‌شود. از دیگر نشانه‌های خراب شدن این قطعه قفل شدن موتور و روشن نشدن آن است. در صورت تمایل برای خرید میل لنگ نیز می‌توانید از خدمات فروشگاه کردیدک استفاده کنید.

لوازم یدکی هیوندای ولستر لوازم یدکی جنیون هیوندای سوناتا

جنس شاتون معمولاً از فولاد ساخته می‌شود. ایجاد صداهایی مانند صدای کوبش دو قطعه به یکدیگر از قسمت پیشرانه خودرو در زمان حرکت و به ویژه هنگام بالارفتن دور موتور، می‌تواند از نشانه‌های مهم خرابی یا ایجاد مشکل در شاتون باشد.

واردات لوازم یدکی مدل هیوندای تراجت به علت لوازم یدکی هیوندا بلورچی مشهد عدم استقبال مصرف کنندگان توسط یدک شاپ دیگر انجام نمی شود.

لوازم یدکی هیوندای را با ضمانت اصالت کالا و قطعات با قیمت بدون واسطه از ما بخرید.

لوازم یدکی هیوندای و کیا ارائه دهنده محصولات با مناسب‌ترین قیمت در سریعترین زمان

۰۲۱ - ۳۳ ۹۷ ۹۳ ۷۰ ۰۲۱ - ۳۶۳ ۴۸ ۵۱۲ ۰۲۱ - ۳۶۳ ۴۹ ۸۱۵ ۰۲۱ - ۳۶۶ ۱۹ ۴۳۲ موبایل

Report this wiki page